מה חשוב לדעת לפני רכישת מטבח מעוצב?

מטבח מעוצב הוא החדר שיגרום לכם לתחושת עדנה אמתית בכל פעם שתפנו לבשל או לאפות בו. גם כשתיקחו משהו מהמקרר, או תשלפו בקבוק בירה לכבד את החברים תתגאו בחדר זה ותרגישו בו הכי בנוח מבין כל חדרי הבית. זהו הסממן שהצלחתם בעיצוב המטבח שלכם. כיצד עושים את זה בפועל, ומה חשוב לעשות כאשר רוצים רק לשדרג את המטבח ולא לקנות חדש, ולהשיג תוצאה דומה?

גיבוש צביון העיצוב של המטבח חשוב לצורך התכנון הראשוני

אין מה לעשות: בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בצביון. יש שיבקשו להציב בבית שלהם מטבח המבוסס על צבעים חומים כמו כתום ואדום, בשילוב צהוב, ולהביא את העיצוב העתיק לחיקם, ויש שיבקשו להטמיע דווקא מוסכמות מודרניות של שיש לבן, ארון עם ידית כסף, ודלת חלקה עם עיצוב משתקף. גיבוש צבעי המטבח הוא המפתח לגיבוש צביון המטבח, והוא הבסיס לעיצוב כל המטבח.

גיבוש סגנון העיצוב של המטבח חשוב למראהו המבני

מראהו המבני של המטבח נרמז קלות בתום הסעיף הקודם. הכוונה היא לדרך בה אתם רוצים לראות כל דלת, כל ידית וכל מסגרת-מדף. יש שאוהבים את האייטמים הללו כשהם חלקים, ללא פיתוחים, עם השתקפות כמו של מראה, ויש שדווקא הטקסטורה הקודרת והכהה, ללא החזר השתקפות, בליווי פיתוחים וגילופים אומנותיים על הדלתות הוא שנחשב בעיניהם כעיצוב מועדף. בעוד הסגנון הראשון הוא הבורגני, השני מסמל את העיצוב הכפרי הקלאסי.

רכישת מטבח מעוצב

גיבוש הממדים של ידיות המטבח חשוב לעיצוב פרספקטיבה נכונה בתוכו

במטבח קטן אל תשימו ידיות ארון גדולות ובמטבח גדול ידיות טלסקופיות עגולות בעיצוב זעיר פשוט לא יתרמו כל ערך מוסף לעיצוב החדש. אמנם גודל החדר אינם תמיד תלוי בכם, אלא בתכנון האדריכלי של הדירה, אבל חייבים לייחס לו חשיבות בשביל לצלוח את העיצוב. לכן, כשאתם בוחרים ידיות של מטבחים מעוצבים, מומלץ להשקיע מחשבה בגודל המטבח ולבחור רק את מה שמתאים מבחינת ההתבוננות.

מטבחים מעוצבים מבית לוג מטבחים – לחיות את המטבח שלכם!

בואו לעצב את המטבח שלכם בבית לוג מטבחים וזכו לכל התמורות החיוביות ביותר בענף: מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי או מודרני לבחירתכם. בלוג מטבחים ישמחו לשלב בביתכם את המטבח האקסקלוסיבי ביותר שיתרום להם את תחושת השלמות במלוא מובן המילה.