מהו למעשה מטבח מעוצב?

מטבח מעוצב הוא מטבח אשר יש לו פרמטרים ברורים שתוכננו מראש אשר מעידים על מראה מתוכנן היטב. ההבדל בין מטבח מעוצב לבין מטבח שאינו עקיב מבחינת סגנון העיצוב שלו הוא בדיוק בנושא התכנון. זוג נשוי שמגיע לחנות תנורים, אחרי שרכש את המטבח, ונלהב ממוצר יפה שהוא רואה בלי לחשוב על ההשלכות של ההתאמה או אי ההתאמה לעיצוב המטבח – פוגע בעיצוב המטבח שלו גם אם מדובר בתנור מהמשוכללים ביותר. כל רכיב צריך להיבחר בהתאמה למצב הקיים. לכן, על מנת לתכנן הכל בצורה חכמה, כך תתנהלו כשאתם בונים את המטבח שלכם.

גבשו תבנית לצביון המטבח

תבניתו של צביון המטבח מאד חשובה להמשך תכנונו. הצביון קובע את ההתרשמות הבסיסית של המטבח כשאתם מתבוננים בו וכשאנשים שיבקרו בו יסתכלו על הנעשה בתוכו. מטבחים מודרניים, שאתם וחבריכם צפויים להתרשם מהם ככאלו, יהיו כמעט תמיד מטבחים לבנים כחולים, או מטבחים שחורים עם שיש כהה. המוחלטות של הגוון וגיבושה לאורך כל המטבח יוצרות אל האלמנט המודרני. לעומת זאת, מטבח שהצבע המוחלט שלו הוא עץ חום או אדום/צהוב גורם לאנשים להתרשם יותר לכיוון הצביון העתיק מימי העבר.

מטבחים מעוצבים 2018

גבשו תבנית לסגנון המטבח

סגנון המטבח, בשונה מצביון המטבח, הוא האופן בו האלמנטים מפוסלים ומופיעים בו. אם מדובר על מטבח כפרי, חשוב מאד להקפיד לבחור דלתות ארון עם פיתוחים וחרוטים, שיש ומדפים עם מסגרות מעוגלות, ידיות מעוגלות וברזי קשת ככל שניתן. השילוב בין הצורה העגולה לפיתוחים על דלתות המלבן יוצר את תבנית העיצוב הכפרית. לעומת זאת, בעיצוב הבורגני חשוב שכל דלת תקבל אל אלמנט העיצוב החלק, ללא פיתוחים וללא אלמנטים מגולפים. כמו כן, מאד מומלץ להדגיש, בסגנון עיצוב זה, את האלמנט המלבני גם בברזים ובכל רכיבי הפרזול.

לוג מטבחים – עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

עיצוב מטבחים על ידי לוג מטבחים מהווה חוויה חסרת פשרות. לוג מטבחים הנה חברת בוטיק אשר מייצרת מטבחים כפריים מעוצבים בהתאמה אישית ללקוח, או מטבחים מודרניים על פי רצונו. אנו מתאימים את המטבח לבית וגורמים לו להיראות שלם, יפה ודקורטיבי מאין כמוהו. אם אתם זקוקים למטבח מעוצב חדש בביתכם יש לכם למי לפנות: לוג מטבחים יעבו בשבילכם את חדר עיבוד המזון ויהפכו אותו למעוצב באופן חסר פשרות.