להשיג מטבח במחיר נגיש, הייתכן?

כשאתם מעצבים מטבחים, מאד חשוב לברור את סגנון העיצוב שלהם ולהבין מהן האפשרויות שלכם במרחב. לפני שעוסקים בנושא הכספים, מאד מומלץ שתדעו כיצד אתם רוצים שהמטבח שלכם ייראה. בכל עיצוב מטבח ישנן המון דרכים לא לקנות את הכי יקר, אלא אביזר דומה שיוזיל משמעותית את עלות תכנון החדר. להלן 2 דוגמאות לעיצוב מטבח טיפוסי, והדרכים שניתן להוזיל כל אחת מהן.

מטבח בעל צביון עתיק ועיצוב כפרי

במטבח זה הגוון השולט הוא הגוון החום, לעתים עם גוונים נלווים כמו צהוב, כתום ואדום. ברור שהמטבח היקר ביותר הוא מטבח מעץ אמתי, משולב בשיש אבן בצבע חום. את המטבח הזה ניתן להוזיל בשני שלבים: השלב הראשון הוא להחליף את שיש האבן בשיש העץ. עץ אינו נועד, בגדול, לספוג נזקי רטיבות ישירים, אבל עץ זה, שבא ממחסן עצים, שומן, והוכשר לכך יעשה את העבודה וגם יחסוך לכם כמה שקלים על שיש אבן. ניתן להוזיל עלויות על ידי שינוי סוג העץ מטיק דרום אמריקאי לחומר פשוט יותר, או אפילו לבסס את עיצוב המטבח על פולימר חום במקום עץ. על אף שהפולימר חלש יותר מהעץ, בדומה לו, הוא הוכשר לעבודה לטווח ארוך ואינו צפוי לספוג נזקי דהיית צבע.

מחירים מטבחים מעוצבים

מטבח בעל צביון מודרני ועיצוב בורגני

במטבח זה הגוון השולט הוא לבן וסביבתו: תכלת, בז', קרם, וכד' המטבח היוקרתי ביותר יהיה מטבח מבוסס שיש או אבן מסותתת בצבע לבן. הארונות יהיו עשויים בדרך כלל מאלומיניום צבוע בגוונים בהירים. ניתן להוזיל מטבחים מודרניים באמצעות שימוש בארונות עץ או פולימר, כולל שיש מחומר דומה, למרחיקי הלכת מבניכם, ניתן לשלב ארונות פורמייקה. זהו חומר הגלם הזול ביותר במטבח, אבל אתם משלמים מחיר שאתם לא יכולים להזמין ארון מגולף או חרוט. פורמייקה, בדומה לבטון, היא חומר לא גמיש שנשאר רק במצב שטוח. צבעו הלבן מתמזג היטב עם המרקם המודרני.

לוג מטבחים – מתאימים את המטבח לתקציבך!

בחברת לוג מטבחים מתמחים בשילוב מטבחים כפריים מעוצבים או לחילופין מטבחים מודרניים בבתי לקוח. החברה תתכנן עבורכם את המטבחים בהתאם למגבלות התקציב והעיצוב שיידרשו. לחברת לוג מטבחים שנות ניסיון רבות בגיבוש מטבח מעוצב בכל בית, גדול כקטן, בעל עיצובים שונים. פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם בעת רכישת מטבח חדש.