עיצוב מטבחים בצורה חדשה 2018

אם גם אתם כמהים למטבח הבא שיירקם בביתכם בפורמט נוצץ ומעוצב במיוחד, במאמר זה נלמד אתכם כיצד לתכנן אותו ברוח שנת 2018. בשנה זו, תחום עיצוב המטבחים זכה לחידושים רבים בהיבט הדקורטיבי, ואנו עומדים לחלוק עמכם במאמר זה את הטיפים הלוהטים ביותר בתחום.

אי למטבח מעניק לכם עמדת עבודה נוספת

עמדת העבודה שצמודה לקיר, אותה נהוג לכנות "שיש המטבח" אינה מספיקה כשמדובר בכמה עובדי מטבח. לכן, אם אתם מרבים לבשל בצוותא, טוב תעשו אם תבחרו מטבח עם אי למטבח: משטח הגבהה נוסף הממוקם בפנים החדר, במרחק סימטרי באון יחסי מהקירות. פרקטי במיוחד כאשר מדובר על מטבח גדול.

משטחי עבודה מעץ

גם לכם לא נראה טוב הדבר כי במטבחים חומים כפריים המשטח העליון הוא שיש לבן? כעת אפשר להזמין משטחי עבודה מעץ אמתי! מטבחים כפריים עם משטחי עבודה מעץ מחזיקים שנים רבות מאד, עם תעודת אחריות תואמת. במעמד ההתקנה, יינתנו לכם הוראות הניקיון עבור משטחים אלו על מנת לשמור עליהם עמידים לאורך זמן וליהנות מעבודה פרודוקטיבית ארוכת טווח.

מטבחים מעוצבים - עיצובי 2018

מדפי כוורת

הציבו מדפי כוורת איכותיים בכל מקום שאפשר: מתחת לשיש העבודה, מתחת לאי למטבח ומתחת לשדרת הארונות התחתונה. מדפי כוורת מעבים את יכולת האחסון שלכם במטבח ומאפשרים לכם ליהנות ממקומות רבים לאפסן סכו"ם, כוסות, צלחות וכלי בישול ואפייה גדולים.

סגנונות עיצוב נבחרים למטבחים

תבנית צבעים חמים – שימוש בתבנית צבעים חמים כמו חום, אדום וכתום ליצירת מטבח עת או דמוי עץ, מטבח מעוצב בסגנון כפרי. מטבחים אלו ניתנים ליצירה על בסיס סטים רבים של צבעים חמים שידמו את האפקט הכפרי הקודר והרומנטי.

תבנית צבעים קרים – תבנית זו אין משמעותה בהכרח מטבח מודרני. היא יכולה להתהוות לכדי מטבח כפרי אם משתמשים בצורות הנכונות לארונות ולשדרות המדפים: מלבנים עם פיתוחים וקצוות מעוגלים. כאשר הכל מעוצב בצורת מלבן ללא עיגול בפינה, על בסיס כיורים מנירוסטה ופרזול כסוף, מדובר על מטבח מעוצב בסגנון מודרני.

לוג מטבחים – לחוות את החלום

בחברת לוג מטבחים מתמחים בשיווק מטבחים מכל סגנונות העיצוב: מטבחים כפריים מעוצבים, מטבחים בסגנונות עתיקים וחדשניים, מטבחים מודרניים, מטבחי פרובנס ועוד. החברה מתמחה בעיצוב בוטיק לכל סוגי המטבחים באופן שיהלום את בית הלקוח וישמש כהמשך ישיר לעיצוב הקיים בביתו.