איך לרענן את מראה המטבח – טיפים עיקריים

אם גם אתם סבורים כי את המטבח שלכם יש לשדרג באופן שאינו משתמע לשתי פנים, לפניכם כל המידע הנדרש לכך. ראשית כל, הקפידו על מראה קבוע להתקני האחסון. שנית, חשבו על עיצוב מקורי (אנו נספק כאן רעיונות נבחרים) עבור שיש המטבח. שלישית, לטשו את המטבח באמצעות רכיבי פרזול לכל התקן אחסון.

עיצוב מקורי לרכיבי האחסון

חשוב לבחור את הרכיבים הללו על פי 2 פרמטרים: גוון וצורה. פרמטר הגוון קובע את צביון המטבח: האם האופי שלו הוא עתיק עם צבעי עץ, או חדיש עם צבעים בהירים/לבנים? פרמטר הצורה קובע את סגנון העיצוב: במצב בו אין בדלתות הארונות והמגירות פיתוחים, אלא עיצוב חלק בצורת מלבן, מדובר בסגנון בורגני, בעוד שדלתות עם פיתוחים וגילופים, מוקפות במעטפות עגולות, מעידות כי לפניכם סגנון כפרי. לרוב, כשסוכן בחנות מטבחים משווק מטבחים קלאסיים, הוא מכוון לכך שאלו מטבחים כפריים מעוצבים.

עיצוב מקורי לשיש המטבח

עיצובו של שיש המטבח צריך לספק IMAGE מקורי לנעשה בחדר זה. בנסחכם תבנית עיצוב זו אתם לא רק קובעים איך ייראה השיש שלכם, אלא במידת מה – מצביעים על מראהו של המטבח כולו. עיצוב שיש המטבח באופן מקורי יקרין עליו עיצוב מיוחד במינו. רעיונות מתקדמים: משטח עבודה מעץ ולא משיש, משטח שיש דמוי עץ, ומשטחים בעלי צורות מקוריות, כמו למשל עיגול או קודקודים בקצה.

עיצוב מטבח מודרני

עיצוב פרזול רכיבי האחסון והמדפים

מטבח מעוצב בעל פיניש סופי מתקבל כאשר נעשה תכנון אודות עיצוב הפרזול: ידיות המטבח, מעטפת המדפים, וכד'. אנו ממליצים לבחור פרזול קטן עבור מטבח קטן ופרזול גדול עבור מטבח גדול על מנת שלא ליצור מראה מעוות למטבח, עם מיקוד-יתר היכן שהוא אינו נדרש. כמו כן, מומלץ להיעזר ברכיבי האחסון עצמם: ברכיבים מרובעים – בחרו ידיות מרובעות וברכיבים עם מעטפת עגולה כדאי יהיה לבחור פרזול עגול.

מטבחים מעוצבים מבית לוג מטבחים

בחברת לוג מטבחים מעניקים ייעוץ לגבי מטבחים מעוצבים. אנו מאמינים כי מטבח מעוצב מכיל בתוכו את כל מה שצריך בשביל ליהנות ממראהו ולחוש כי הוא מתמזג עם עיצוב הבית: רכיבי אחסון דקורטיביים, שיש עבודה בעל מראה ייחודי ופרזול ברמה אחרת. מטבחים כפריים מעוצבים של לוג מטבחים הם חוויה למתבונן ולמשתמש. בואו להתחדש במטבח חדש ומאובזר בתכנון אישי!