שילוב שיש במטבחים מודרניים מעוצבים

אם אתם מבקשים לתכנן מטבחים מודרניים בעלי מראה מרגש וסוחף, חשוב מאד להשקיע בעיצוב השיש. שיש המטבח, כלומר משטח העבודה הוא רכיב חשוב בחלל המטבח שלכם, בולט בנראותו ומאכלס חלק ניכר משטח המטבח. לכן מאד חשוב לבחור אותו בהתאם לאמות מידה מקצועיות.

שילוב שיש אי למטבח

שילוב זה הנו נפוץ מאד במטבחים מודרניים. מטבחים מודרנים עם שיש אי למטבח מעניקים למשתמשים 2 משטחי עבודה בהם ניתן להתמקם בו זמנית כאשר עובדים יחדיו. הדבר יעיל במיוחד במטבחים בהם מתבצעת עבודת צוות. מטבח מודרני עם אי למטבח מעיד על עיצוב רב עוצמה, ומספק מקומות אחסון רבים יותר מאשר מטבח בגודל זהה ללא האי.

שילוב ארונות וכוורות לאורך השיש

השיש לא רק נבחן ביחס למה שנמצא למעלה אלא גם ביחס למה שנמצא מתחתיו. דפנו אותו במיטב התקני האחסון: מגירות, ארוניות קטנות, מדפי כוורת פתוחים, ועוד. התקני האחסון מעידים על עוצמה עיצובית ומספקים מקום לחלק ניכר מתכולת המטבח שלכם.

שיש במטבחים מודרנים
דגם אפור

שילוב שיש בעיצובים מיוחדים

בחרו עיצוב מיוחד עבור השיש שלכם. ניתן לבחור בין עיצוב מודרני מבוסס שחור או לבן, או לחילופין ניתן להשקיע בעיצוב דמוי עץ ואפילו להחליף את השיש בעץ אמתי שישמש כמשטח העבודה שלכם. התמורות החדשות בתחום עיצוב המטבחים הביאו עמן לא מעט הישגים בענף שיכולים להיות ממומשים על ידיכם בקלות.

שילוב עיצוב מעטפת מקורי

מה שחשוב בעיצוב שיש הוא בעיקר איך מסיימים אותו, או במילים אחרות, מה יש בסוף קו השיש, באזור בו אתם עומדים מול הקיר. אזור זה, שנקרא "מעטפת" חייב להיות מעוצב בסגנון מקורי. אנו ממליצים לעגל אותו או לרבע אותו בסגנונות מיוחדים. עצה נוספת: השקיעו בחיפויי קיר על החלק התחתון של קיר החיבור לשיש מהצד השני.

לוג מטבחים – עיצובי שיש מטבח מעוררי השראה

בואו לעצב את המטבח שלכם באריחי שיש מיוחדים ומעוצבים אשר יספקו את כל שנדרש לדקורציה הפנימית בחדר. שיש המטבח שלנו יוצר בכל מקום עיצוב מטבחים כפריים מודרניים, ולחילופין – מטבחים מודרניים מעוצבים מלא מלא. בואו להתרשם ממבחר הדקורציות של שיש המטבח של לוג מטבחים, ולבחור עבורכם את הטוב ביותר, והנוח ביותר לעבודה שוטפת בחדר חשוב זה.