עיצוב המטבח המודרני

כאשר מעצבים מטבחים מודרניים – יש חשיבות עליונה לבחירת המעצב, כלומר החברה שתשווק לכם את המטבח. בארץ יש המון מעצבי מטבחים, ולא כולם בהכרח יתאימו לציפיות שלכם. על מנת לדעת מי כן יתאים, ומי יספק לכם את המטבח הטוב ביותר האפשרי יש להסתמך על שני ממצאים:

1. שביעות רצונכם העובדתית מהמטבחים שאתם רואים בקטלוגים של החברות.
2. המלצות מחברים כאלו ואחרים אשר רכשו זה מכבר מטבחים, ועל כן מעורים היטב בנעשה בתחום.

עיצוב המטבח – כיצד נכון יהיה לבחור אותו?
הדרך הטובה ביותר היא לתכנן מראש את מראה המטבח, ולא להסתמך על מה שרואים בחנויות. כל בית נראה שונה ממשנהו והצרכים העיצוביים שלו משתנים בהתאם. בניגוד למה שאתם סבורים, מטבח שיש לו תמונה בקטלוג החברה אינו סוף פסוק, והוא ניתן לצביעה ושינויים נוספים על פי הנחיות הלקוח. לכן, טוב תעשו אם תבחנו את צבעי המטבח הרצויים לכם, צורות הארונות ושיש העבודה, ופרמטרים נוספים שנראים כחשובים בעיצוב המטבחים. הטיפים שלנו הם – להסתמך על מטבחים בעלי גוון כהה אם החדר המיועד הוא קטן, להסתמך על גווני מטבח בהירים אם החדר גדול, ולהסתמך על ידיות פתיחת ארונות בגודל רלטיבי לחדר: אם הוא קטן, העדיפו ידיות קטנות ואם הוא גדול העדיפו את הגדולות.

היכן נקנה את המטבח?
שאלה זו עוסקת בבחירת החברה שתשווק לכם את המטבח. הבחירה הזו נורא חשובה, ותקבע לא רק את עיצוב המטבח אלא גם את רמתו ועמידותו. מטבח טוב זה מטבח עמיד, ואין כל פשרה בנושא הזה: זה חדר קבוע שאינו בר שינוי, ולכן בחירת שיש שרגיש לשינויי טמפרטורה, או עץ עדין שאינו מתאים לספיגת חבטות אינם באים בחשבון בחדר כמו מטבח. על מנת לוודא את זה – הכי טוב שתוודאו כי חברת שיווק המטבחים שלכם אמינה, טובה ומציאותית באמצעות המלצות מקוונות או המלצות ישירות מחבריכם ומכריכם. כמובן שבחינת היקף האחריות על כל מטבח יכול לנבא באופן ראלי את רמתו של המטבח, שכן אם נתנו על מטבח מסוים שנות אחריות רבות – המשמעות היא שהמוכר בטוח בטיבו ועל כן מוכן להיות אחראי ל- "נזקים" שיתחוללו בו.