מטבחים כפריים במבחר סגנונות

מטבחים כפריים הם מטבחים אשר ניתן להגדיר מספר סגנונות עיצוב עבורם. כפי שסגנון מודרני יכול להיות בסגנון העיר האורבנית הישנה באותה מידה שהוא יכול להיות מעוצב בסגנון הייטק, כך קורה גם בעיצוב הכפרי. ישנן מספר דוגמאות עיצוב אשר יובאו בכתוב, ויסברו מעט את העין כיצד יש לעצב מטבחים כפריים בכל אחד מהסגנונות השונים המוגדרים כפריים.

מטבחים כפריים בסגנון מעוגל
זהו סגנון שתקף בעיקר במזרח אירופה, ופחות בכפרים בספרד ובעולם הערבי. בסגנון זה המעצב יוצא מנקודת הנחה שהבית אינו אסופת חדרים עם דיסטנס עם האורחים, אלא בדיוק להיפך: משהו שהוא בגובה העיניים. בסגנון עיצוב זה המשקופים, פרופילי החלון, וכל רכיב אחר המשמש כמעטפת מעוצבים בסגנון אליפטי או עגול, ולא מרובע. נכון, אנחנו ב- "אלפא ביתא" מוכרים רק ארונות, איים למטבח ושיש למטבח, אך אנו נהיה עקביים גם ברכיבים אלו. הפינות הקדמיות של האיים למטבח ושיש המטבח יהיו עגולים, וכך גם המעטפות של כל הארונות שיותקנו במטבח בסגנון עיצוב שכזה.

עיצוב מטבח כפרי

מטבחים כפריים בסגנון איטלקי
במטבחים אלו חשיבות המדפים והשיש העגול פחותה. הקונספט העיצובי העיקרי הוא בצבע של כל רכיב עיבוד מזון או אחסון: הצבע החום, כמובן. לעתים יהיה זה עץ ממש, ולעתים – אבן דמוית עץ כמו גרניט פורצלן. כך או כך, במטבחים כפריים בסגנון זה הדגש הוא על צבעו הכהה של העץ, ועל צורות הפרזול: מטבחים קטנים, למשל יצוידו ברכיבי פרזול קטנים כמו ידיות ודוחפי ארונות, על מנת לא ליצור בבית עיצוב מגושם שימקד את הקונספט ברכיבים שרמת חשיבותם זניחה ביחס לשאר רכיבי המטבח.

מטבחים איטלקיים בסגנון פרובנס
במטבחים אלו השילוב של הגוון החום והגוון הלבן הוא לב נושא העיצוב שלהם. מטבחים איטלקיים בסגנון פרובנס יוצרים את כל הנוחות עבור הלקוח הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית, שעה שאנו נדע לשלב לו ארונות ומדפים לבנים עם אלו החומים באופן שיוכל להוות עיצוב המשכי לבית (אם הבית נבדק ונמצא מתאים לכך, כמובן).

אלפא ביתא – מטבחים כפריים מבית טוב
כשאתם קונים מטבח מחברת "אלפא ביתא", אתם קונים למעשה חדר עיבוד מזון חלומי, שבאחריות לא תרצו לצאת ממנו: הכל מעוצב, נוח לשימוש ומסופק באיכות חסרת פשרות! פנו לחברת "אלפא ביתא" לעיצוב מטבחים כפריים מותאם אישית!