עיצוב מטבחי פורמייקה

אחד מחומרי העיצוב הפופולריים ביותר במטבחים הוא הפורמייקה. החומר, שהתפרסם בתעשייה הביתית בעיקר בדלתות פנים, מוצע כעת גם במטבחים, וכך אתם נהנים ממטבח מעוצב, עמיד, מצופה במיטב חומרי הציפוי וכזה העשוי מהתקנים נוחים בכל הרבדים: שיש, ארונות, מגירות ועוד. עיצוב מטבחי פורמייקה מצריך אתכם לשוחח עם מומחים, והמומחים ביותר הן חנויות מטבחים, המשווקות רק מטבחים, ללא עיסוק בריהוט בחדרים כלליים כמו הסלון או חדר השינה. רק בחנות מטבחים תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו עבור איתור מטבחי פורמייקה.

ארונות שירות בוטיק בהתאמה אישית

אנו נספק לכם ארונות שירות עשויים פורמייקה, בהתאמה אישית לבית שלכם. למטבח גדול נספק מלאי רחב של ארונות ולמטבחים קטנים נספק מלאי מצומצם. אנו נשקיע באסופת הארונות והמגירות שלכם כך שתוכלו לאחסן ולשלוף מהמטבח כל חפץ או דבר מאכל בקלות, ולהשתמש בו לטובת מה שאתם צריכים.

עיצוב מטבחי פורמייקה

מגירות פורמייקה בעיצוב מהפנט

אנו נספק לכם מגירות המבוססות על פורמייקה, כולל רכיבי פתיחה מחומרי הפרזול של המגירות. המגירות יונחו בכל מקום פנוי במטבח בסמוך לארונות, ויהוו המשך ישיר של עיצובם של האחרונים. על פי רוב, ארון, מדף ומגירה יהיו חלק מסט אחד אשר ישלים לסט בוטיק של רכיבי אחסון במטבחים.

מדפי פורמייקה מעוצבים

נדבך נוסף בו אנו מתעסקים הוא מדפי הפורמייקה שלנו. מדפי בוטיק עליהם ניתן לאחסון כל ציוד מטבח שאינו דורש הקפאה או אחסון סגור בטמפרטורת החדר. מדפי פורמייקה מעוצבים יאפשרו לכם להניח ציוד ותכולת מטבח מכל סוג לו זה יתאים.

משטח עבודה

אנו נבחן את מראה המטבח שלך ונתקין משטח עבודה על פי הגודל ורכיבי האחסון שהוזמנו עבורך. במטבח קטן אנו נשתמש במשטח עבודה קטן ובמטבח גדול – במשטח עבודה גדול. כמו כן, אנו נספק רק משטחי עבודה מחומרים נוחים לעבודה, לא מחליקים ושומרים על חיכוך ברמה טובה. בנוסף, אנו נספק לכם משטח עבודה אשר עמידותו הוכחה מעל לכל ספק, והוא צפוי להישאר בביתכם זמן רב. עם משטח עבודה כזה, שמור שאינו צובר בלאי מומלץ לכם להתנהל.

למידע נוסף על עיצוב מטבחי פורמייקה ניתן לפנות אלינו ונספק לכם את כל מה שדרוש!