מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית

במאמר שלפניכם נעסוק במטבחים מעוצבים בהתאמה אישית. אנו נספק לכם מידע חשוב המתאר כיצד יש לעצב מטבחים, ומהם הצעדים שהכי כדאי לכם לעשות על מנת להשלים את התהליך, ולהפוך את המטבח שתכננתם לבנות – למציאות חיה וקיימת. עיצוב מטבחים הוא אחד התחומים המרתקים והמאתגרים שיש לעשות בבית, ויחד עם זאת, כאשר חברת עיצוב המטבחים טובה ומסורה, התהליך יעבור מהר, ללא הפתעות מיותרות ולרווחת הבית שאותו מבקשים לעצב.

בחירת שלד העיצוב של המטבח

בחירת שלד העיצוב היא בחירה שטומנת בחובה מספר נקודות: ראשית כל, למטבח יש מבנה. חלק מהמטבחים המעוצבים מבוססים על הצורה העגולה, ואת זה רואים בעיקר במטבחים הכפריים, שדלתותיהם ודלתות ארונותיהם הן עגולות, וכך גם המשקופים של אותן דלתות. מאידך, יש מטבחים המבוססים על הצורה המרובעת, עם דלתות וארונות מרובעים או מדורגים, המאפיינים בעיקר עיצובים אורבניים ועיצובים מודרניים כמעט בכללותם, להוציא חריגים. כמובן שישנו גם צבע המטבח. הוא יכול להיות מבוסס על צבעים בהירים הסובבים סביב הלבן, צבעים כהים הסובבים סביב הצבע החום, או שילוב של השניים, אשר יכול להיות מטבח שחור לבן או מטבח פרובנס המשלב את הגוון הלבן עם הגוון החום.

עיצוב מטבח פרובנס בהתאמה אישית

בחירת חומרי הייצור של המטבח

"לא כל הנוצץ זהב", כבר אמרו חכמים מאתנו, והם כל כך צדקו בסוגיה. קיימים המון מטבחים מעוצבים ומאד מבריקים במראה שלהם שעשויים מחומרים שעובדתית הם לא עמידים לתנאים של מטבח. כך, למשל, שיש רזינה הוא אחד מאריחי השיש היפים שקיימים בתחום מוצרי הבית. יחד עם זאת, הוא רגיש לשינויי טמפרטורה ועשוי להשתחרר מהדבקה כאשר זה קורה. לכן, חשוב לבחור בחומרי ייצור מתאימים שידוע כי הם יעמדו בגחמות שייצפו מחדר המטבח בכלל, ובצרכים הפרטניים שלכם מאידך: הליכה עם נעליים גבוהות לעצים בשטח המטבח, שימוש אינטנסיבי במערוכים ופטישי עיבוד מזון וכד'. כל אלו מצריכים רכיבי שיש עמידים יותר מאשר בממוצע.

בחירת יחסי הגדלים בין ארונות המטבח לפרזול

ארונות המטבח צריכים להכיל ידיות פרזול במידה גדולה יחסית כאשר מדובר בחדר גדול, וידיות קטנות כאשר מדובר במטבח הקטן. על פי רוב זהו יחס ישר אשר מומלץ שלא להפר אותו, על מנת לתת לעיצוב ידיות הארון שלכם הזדמנות להשפיע על עיצוב המטבח לטובה, ולא בצורה שאינו מחמיאה, אשר עשויה לבלוט מדי מחד, או להיות מוצנעת מדי מאידך.