חידוש ושיפוץ מטבחים

פעמים רבות – סבור הדייר כי תם זמנו של המטבח המיושן, וצריך לקנות מטבח מעודכן וחדש. הרבה פעמים, התשובה ל- "מהו החדש והמעודכן" נמצאת ממש מתחת לעיניים שלכם: מה שיש לכם כעת בבית. אז למה סברתם כי צריך להחליף את המטבח? אולי כי הארון מתקלף וכבר לא מה שהוא היה. אולי כי המגירה חורקת וריח של חלודה עולה מהצירים והגלגלות שלה. זה קורה במשפחות הכי טובות, משום שכמו כל חדר אחר בבית, גם המטבח (ובעיקר המטבח, בשל היותו חדר רטוב ולח) עשוי להגיע לקצו. האם זה אומר שצריך להרוס הכל ולבנות מטבח חדש? לא בהכרח.

חברה לשיפוץ וחידוש מטבחים

חברות רבות במשק עוסקות במטבחים, אבל מעט מאד מהן יודעות באמת כיצד הם עובדים, ומה צריך לעשות על מנת לשפץ את המטבח מחדש כך שייראה חדש, כמו נקנה הוא ביום האתמול. בחברות יחידות הסגולה, שמתמחות בשיפוץ וחידוש מטבחים יוכלו לתת ללקוח תשובה מידית האם המטבח שלו בכלל מעודכן ועומד על פי צו השעה, או שאין מנוס מלקנות מטבח חדש. גם כאשר המטבח עומד בסטנדרטים העיצוביים בשוק כמו מטבחי פרובנס או מטבחים כפריים מעוצבים, לא בהכרח ניתן לשפץ אותו. בחברות טובות המתמחות בשיפוץ מטבחים יגידו לכם את האמת, ולא ייקחו אתכם למחוזות ה- "נדמה לי": מטבח שניתן לחדש יחודש, ומטבח שלא ניתן לחדש חשוב וחובה להחליף. כל פתרון אחר שספק אחר ינדב לכם יהיה זמני ולרוב לא אפקטיבי במקרה מאין זה.

חידוש ושיפוץ מטבח נגריית אלפא ביתא

כיצד מבצעים חידוש ושיפוץ ארונות מטבח ומטבחים?

ראשית כל עוברים על חלקי הארון ומוודאים שהעץ לא ספג מכה מתולעי עץ או טרמיטים. בודקים שעל העץ לא היו מכרסמים ושהוא נשמר שלם יחסית, ומדובר בעיקר בבלאי צבע או סדקים. במקרה כזה, ניתן להחליף לכם את חזית הארון לחזית חדשה, ולספק לכם, למעשה דלתות ארון חדשות המוכנות לשימושכם כבעבר. כך עושים גם במגירות, ובמיוחד במגירות גלגלת לטריקה, שם יש יותר מסיכוי סביר שמנגנון הגלגלת הוא חלוד, וצריך לעשות איזושהי עבודת שימון. במידה והחלודה אינה מאפשרת זאת, מחליפים את רכיבי הפרזול לחלוטין, תוך ניקוי שיירי החלודה מסביב, על העץ.

לוג מטבחים – המומחים שלכם לביצוע חידוש ושיפוץ ארונות מטבח ומטבחים!

בחברת לוג מטבחים עוסקים במטבח שלכם ותו לא. אנו נבחן את המטבח לעומק, נבדוק האם ניתן לחדשו ולשפצו ונעשה את המרב על מנת שביקור הבית שלנו יסתיים במטבח הקיים שלכם, כמטבח-מתפקד, ולא בהחלפת המטבח במטבח חדש. אנו מודעים למצב הלא פשוט בשוק, ולכן נעשה הכל על מנת כי חידוש ושיפוץ ארונות מטבח ומטבחים יהיה הפתרון במטבח שלכם. זהו פתרון שעובדתית חוסך אלפי שקלים על מטבח חדש, ועל כן הוא כלכלי עבור כולכם.

פנו לבית לוג מטבחים מטבחים למידע נוסף בנושא חידוש ושיפוץ מטבחים!